pondělí 28. listopadu 2016

My Best Sneakers w/ Dogii

Pokud sledujete domácí sneakers scénu od posledního dropu Yeezys, určitě znáte webovou stránku Sneakers.cz, kde své kousky prezentují více než dvě stovky sběratelů a nadšenců. My jsme se rozhodli několik z nich oslovit, aby vybrali to nejlepší ze svých sbírek a krátce nám svůj vztah ke sneakers popsali. Hned jako první se nám představí sběratelka Dogii, kterou můžete sledovat zde.

"Kupuju si boty, abych nechodila bosa. Nosím tenisky, protože jsou pohodlné a jelikož jich vychází tolik a já se ráda obklopuji pěknými věcmi, lehce jsem propadla závislosti. Zde je můj výběr pěti nejoblíbenějších. (aktuálně)"


Nike Air Force 1 ‘Iridescent Pearl’

Klasika v neklasickém hávu a taky jsem tak trochu straka. Až jednou objeví jednorožce, vím v čem na nich budu jezdit. Model koupený v roce 2014 vyšel společně s modely Nike WMNS Lunar Force 1 Sky Hi PRM a Nike WMNS Air Force 1 Hi.




Riccardo Tisci x Nike AF1  

Riccardo Tisci je návrhářerm módního domu Givenchy, před kolaborací se značkou Nike v roce 2014, měl zasebou velký kus práce a krom drtivé většiny prestižních módních magazínů se jeho modely objevily na On the Run Tour, když je oblékl Jay-Z a Beyonce nebo na Diamond World Tour Rihanna.

Dostupné byly ve třech barevných varintách, ve verzích low, mid, high a boot. Nejvíc se mi líbila  Vachetta Tan cw, ale nesehnala jsem svojí velikost, když jsem pak narazila na tyto, navíc v ČR, což znamenalo, že odpadá dlouhé čekání, poštovné, CLO a jiné, nebylo o čem přemýšlet. Vázání tkaniček je šílenost a zip na zadní straně moc nepomáhá, navíc si v nich připadám jako hráč Famfrpálu, ale přesto patří mezi oblíbence.




Star Wars x VANS Slip-on

Univerzální model Slip-on, který se celosvětově proslavil, když je v roce 1982 obul Sean Penn ve filmu Fast Times at Ridgemont High, vylepšený o legendární design filmového plakátu Star Wars - Nová naděje.




Nike Air Max 1 Premium SP ‘Safari‘

Kožešiny z exotických zvířat patřily vždy k tomu nejdražšímu, co mohli návrháři nabídnout. Co jiného proto zvolit, když chcete teniskám dodat nádech luxusu, asi proto Tinker Hatfield navrhl v roce 1987 model Nike Air Safari, na kterém byl poprvé použit známý Safari print.

Já exotickým kožešinám nikdy nepropadla, podle mého vždy nejvíc sluší zvířatům. U teniskové verze je naopak Safari a Elephant print to nejhezčí, co Nike nabízí. Tyto krásky z toku 2009, patří k mým dlouhodobě nejoblíbenějším teniskám a model Air Max 1 mezi nejoblíbenější modely bot celkově.



Puma Disc Blaze "Tetris pack

Letos je to 25 let, kdy značka Puma přišla s revoluční technologií vázání tenisek bez tkaniček. Já svůj první pár pořídila v roce 2008, když jsem narazila na úžasnou cw v Overkill shopu za ještě úžasnější cenu 50€. Model vyšel ve dvou barevných variantách s potiskem legendární hry Tetris.



Žádné komentáře:

Okomentovat