čtvrtek 15. prosince 2016

My Best Sneakers w/ Kostic

Zdravím, jmenuju se Martin, je mi 21 let a bydlím v Chocni. O sneakers jsem se začal zajímat cca před 2,5 roku zpět. Začínal jsem na Air Force 1 a postupem času jsem se přes Air Max 90 dostal k jedničkovým Jordanům. Tam to všechno pořádně začalo. Ze začátku to bylo o tom, že sem si chtěl koupit lepší boty, než sem nosil jako malý kluk, ale postupem času mě to úplně pohltilo a stala se z toho závislost.

V současnosti jsou Air Jordan 1 společně s Ultraboosty můj nejoblíbenější model. Bohužel jsem se do hry dostal docela pozdě a musel jsem za tenisky platit resell price, ale nijak mě to od dalšího rozšiřování mojí "sbírky" neodradilo. V současnosti mám doma okolo 20 párů, poslední dobou jsem toho hodně prodal, ale pár kousků jsem také koupil. Jelikož jsem si vždycky sneakers kupoval za svoje vydělané peníze, tak mám spíše to co se mi libí, než to co je hype a stojí i ke dvaceti tisícům Kč.



Poslední dobou mě hodně baví adidas, díky technologii Boost a vzhledu runningových tenisek. Proto mám aktuálně radši asi právě runningové sneakers viz. Ultraboost. Ale lásku k AJ1 určitě poznáte z mých top 5. Jsou 4 páry, které mi chybí abych byl se svojí sbírkou naprosto spokojený a to Air Jordan 1 "Royal" - v roce 2017 bych měl mít aspoň teoretickou šanci je koupit. Jako další určitě Jordan 1 OG "Chicago" - v roce 2015 jsem je měl v košíku a bohužel mi to spadlo a i když se ke mně později jeden pár dostal, těsně jsem je nefitnul. Další kousek, kterým bych chtěl obohatit svou sbírku jsou adidas Ultra Boost v jejich vůbec prvním vydání, což je sen každého, kdo má Ultra Boosty rád. Konečně jsme u 4. páru a to adidas Y-3 Pure Boost ZG - kdo se ve světe sneakers trošku pohybuje, ví že jejich cena se pohybuje okolo 15 000,-. Tak snad jednou.

Prvním párem, který jsem vybral mezi svoje nejlepší tenisky, jsou Air Jordan 1 "Black Toe" z roku 2013. Jsem strašně rád, že se ke mně dostaly v DS stavu, pro mě asi největší grail mojí sbírky, jelikož jedničky miluju a tahle colorway mi přijde perfektní.



Jordan 1 Bred 2013/2016 . Pro mě další jasná volba, skvělá cw na které není tolik vidět špína. Bylo pro mě těžké vybrat mezi releasy 2013 a 2016, jelikož jsem na release 2016 campoval 24 hodin předem před Palladiem a byl jsem tam právě v 2013s.



Jako další jsem vybral Air Jordan 1 "Shadow", také z roku 2013. Stejně jako Black Toes se ke mně dostaly v top stavu, ale i přes to si je v roce 2017 koupím znovu - pokud tedy vyjdou.


adidas Ultraboost ze "Silver Medal" packu. Skvělé boty na léto a o pohodlnosti asi ani nemusím psát. Za mě nejhezčí pár z medal packu, který vyšel k letním olympijským hrám. Mám jestě Bronze a colorway Gold bych také rád sehnal, takže pokud někdo máte, můžete mě kontaktovat.



Jako poslední jsem vybral Nike Air Max 90 Jacquard "Gold Trophy" pack. Jediné boty přímo od Nike v mých top 5. Sháněl sem je opravdu dlouho a úplnou náhodou jsem je objevil na Footshopu, tak jsem je pro jistotu hned koupil. Jsou to moje poslední a vlastně i nejoblíbenější Air Maxy které jako jediné prežili můj přechod na Ultra Boosty.



Instagram: kostic_3
Daybyme: daybyme.com/kostic-3

Žádné komentáře:

Okomentovat